środa, 20 lipca 2016

Wakacyjny konkurs

Moi drodzy,

może i trochę rozpędziłam się z konkursami, ale ostatnio nazbierało mi się sporo takich książek, które niekoniecznie muszę mieć na półce, więc chętnie się nimi z Wami podzielę. Tym razem zwycięzca konkursu będzie mógł wybierać pomiędzy czterema różnymi tematycznie książkami, w zależności od literackich preferencji i upodobań. Aby wziąć udział w konkursie, należy zostawić odpowiedź na pytanie konkursowe pod tym postem bądź na fanpejdżu bloga.





REGULAMIN 

  • Organizatorem konkursy i sponsorem nagrody jest właścicielka bloga Zwiedzam wszechswiat.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy pod tym postem bądź na fanpejdżu bloga zostawić odpowiedź na pytanie konkursowe.
  • Warunkiem udziału w konkursie jest polubienie fanpejdża bloga. Byłoby miło, gdybyście udostępnili post konkursowy, ale nie jest to konieczne.
  • Konkurs trwa od 20.07 do 27.07, czyli tydzień. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 lipca, czyli dnia następnego.
  • Nagrodą w konkursie jest jedna z czterech książek, którą zwycięzca wybierze sobie sam. Do wyboru są następujące egzemplarze:

Uroki Kathryn Harrison - powieść historyczna
Długa ziemia Terry Pratchett i Stephen Baxter - powieść sci-fi
Dom na wzgórzu  Peter James - horror
Tajemnica Black Rabbit Hall  Eve Chase - powieść obyczajowa

  • Pytanie konkursowe: dlaczego wybrana przez Was książka powinna trafić właśnie do Was? Wystarczy krótkie uzasadnienie, najlepiej zabawne i oryginalne.

Zapraszam serdecznie do udziału w zabawie :)

9 komentarzy:

  1. Ave! Myślę, że Domowi na wzgórzu byłoby bardzo miło znaleźć się między moimi książkami w moim domu pod wzgórzem :D
    (fanpage łoczam jako Alannada Nyarnamaitar)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zgłaszam po "Długą ziemię", bo, po pierwsze, namiętnie czytuję Pratchetta w każdej postaci, a w tej jeszcze mi się nie udało, a po drugie, wydeptałam głębokie korytarze obok tej książki w księgarniach różnych, zawsze obiecując, że po nią wrócę - ale jeszcze się to nie udało ):

    OdpowiedzUsuń
  3. Walczę o "Dom na wzgórzu" Petera Jamesa, bo chciałabym się porządnie wystraszyć! Czy jest coś lepszego na to ponure, chmurne lato jak soczysta opowieść o nawiedzonym domu ;)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać "Tajemnicę Black Rabbit Hall" aby poszukać w niej nawiązań do "Alicji w Krainie Czarów"! I choć wiem, że bohaterka tamtej historii podążała za białym królikiem, to nie mogę pozbyć się przeczucia, że może nazwa rezydencji o takiej nazwie ma może jakąś opowieść z tym związaną. A może wyjaśnienie dla nazwy jest całkiem inne? Chciałabym się tego dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wygrać książkę "Długa ziemia", dlaczego? Przyjrzyjmy się tytułowi rozłożonemu na części:

    D jak doskonale zapowiadająca się lektura,
    Ł jak ładna oprawa,
    U jak uosobienie tego, co w literaturze science fiction najważniejsze,
    G jak górnolotna fabuła,
    A jak autorzy wszystkim dobrze znani, cenieni i lubiani,

    Z jak zadeklarowana niesamowita przygoda czytelnicza,
    I jak intrygujący bohaterowie,
    E jak ekscytacja podczas przewracania kolejnych stron,
    M jak moja miłość do wszystkich książek,
    I jak istotny brak tej powieści w mojej kolekcji,
    A na dokładkę, kolejne tomy.

    Teraz wszystko jest już jasne, a tytuł tej książki mówi sam za siebie: „Długa Ziemia”, jest mi po prostu przeznaczona :D
    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie biorę udział w konkursie :)
    Polubiłam i udostępniłam jako Agnieszka Monika

    Kocham czytać książki, temu w rodzinie nikt nie zaprzeczy,
    Dlatego przejdę szybciutko od razu do rzeczy.
    Z nosem w książce potrafię chodzić dzień cały,
    Tak jakby inne rzeczy wokół mnie nie istniały.
    Przenikanie do książkowego świata sprawia mi wiele przyjemności,
    A towarzyszenie bohaterom w książkowym życiu daje mi dużo radości.
    Ze wszystkich wspaniałych książek do wygrania tą wybieram,
    na której przeczytanie największą ochotę nabieram.
    Kartka po kartce chciałabym w przeplatającej historii Amber i Lorny się zatracić,
    I przy tej książce poczucie płynącego czasu utracić.
    Myślę, że powieść Eve Chase moje serce głęboko poruszy,
    oraz do wnikliwych przemyśleń mnie również zmusi.
    Bo najważniejsze, by książka na długo w pamięć zapadała,
    I niezwykłych emocji podczas czytania dostarczała.
    O posiadaniu książki "Tajemnicę Black Rabbit Hall" marzę skrycie i nieśmiało,
    byłabym najszczęśliwsza, gdyby w konkursie wygrać mi się ją udało <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym przeczytać "Dom na wzgórzu" Petera Jamesa, bo uwielbiam się bać :) A tematyka nawiedzonych domów... Obejrzałam dużo filmów na ten temat, ale nie przeczytałam niestety żadnej książki. Chcę razem z bohaterami wprowadzić się do nawiedzonego domu, czuć narastający niepokój, nastrój grozy, mieć gęsią skórkę, odkrywać tajemnice, zanurzyć się w szaleństwie, złudzeniach. Bardzo lubię wchodzić do opuszczonych budynków. Po lekturze tej książki na pewno moja wyobraźnia będzie miała jeszcze większe pole do popisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę o "Tajemnicę..." (udostępnienie jest:)). Uzasadnienie... Książko, Moja Kochana
    Wypatruję Ciebie od rana
    cobyś się pojawiła i mnie uszczęśliwiła
    Więc idziesz do mnie w te pędy
    Którędy droga ścieżka zakręty
    A ja czekam tu mile
    Radując się na nasze chwile
    :-)
    adres: zielonomi939@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako fanka powieści obyczajowych chciałabym otrzymać "Tajemnicę Black Rabbit Hall", bo lubię maltretować się gotyckim klimatem, odkrywaniem rodzinnych tajemnic i zazębiającymi się losami pokoleń. Co z tego, że są to często pojawiające się w literaturze motywy? Każdy autor może ukazać je inaczej, może w przypadku debiutu Evy Chale spotka mnie miłe zaskoczenie, bo "nie spodziewałam się" :) A może po prostu dam się przenieść do tej mrocznie brzmiącej posiadłości i miło spędzę czas :) Nie trzeba mi wiele! Trochę wolnego czasu, słodko śpiące dzieci i szczypta ekscytacji, gdy szokujące sekrety wychodzą na światło dzienne, a mnie opuszcza napięcie, bo czuję unoszącą się mgłę tajemniczości ;) Mam przeczucie, że książka mi się spodoba :)
    Pozdrawiam!
    Lubię i udostępniam na fb.

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.