środa, 30 kwietnia 2014

Stosik kwietniowy {2014}

To chyba mój największy stosik w tym roku, skusiłam się na parę pozycji do recenzji no i uległam cenowym okazjom. Znowu!



Od dołu:

"Pani Poe" Lynn Cullen - recenzencka od wydawnictwa PWN - jedna z najbardziej przeze mnie oczekiwanych jak dotąd premier roku - jestem w trakcie lektury, recenzja niebawem :)

"Kobiety, które zawładnęły Europą" Jean Des Cars - recenzencka od Muzy - pozycja idealnie w moim guście, nie mogłam się jej oprzeć :)

"Miłość i strach. Dzieje uczuć kobiet i mężczyzn. Wiek XVI-XVIII" Jerzy Besala - recenzencka od Zysku - znowu "moja" tematyka, choć przedział czasowy średnio mi odpowiada. Zobaczymy, jak będzie :)

"Słynne agentki. Kobiety w służbie wywiadów" Przemysław Słowiński - recenzencka od wydawnictwa Videograf - recenzja

"Kochanka królewskiego rzeźbiarza" Victoria Gische - recenzencka od portalu Oblicza Kultury - recenzja

"Zatańcz ze mną ostatni walc" Zelda Fitzgerald - nabytek własny; rzadko kiedy pamiętam, kto mnie zachęcił do jakiej lektury, ale akurat w tym przypadku nie mam wątpliwości - dziękuje, Ann RK!

"Polowanie na czarownice w Europie"  B.P. Levack - okazyjny zakup na Allegro, książka wypatrzona przez Fenrira :)

"Polska demonologia ludowa" Leonard Pełka - idąc za ciosem zaopatrzyłam się w książkę, o której marzyłam od dawna :)

"Mila księżycowego światła" Dennis Lehane - to z kolei książka zakupiona na fali mojej świeżej fascynacji prozą autora, wypatrzona przez Archer - dałam za nią całe 3,80!

"Angielski w karteczkach 1 FC" - do recenzji od Compagnia Lingua

No i tradycyjnie: widzicie tu coś dla siebie?

43 komentarze:

  1. Mile księżycowego światła bardzo dobrze wspominam. za 3,80 to aż wstyd nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to kosztowała pięć zeta, ale miałam zniżkę :-P

      Usuń
  2. Czytałam "Milę" i wspaniale wspominam, tylko pamiętaj, że to ostatni tom cyklu "Patrick Kenzie i Angela Gennaro" - ja byłam trochę zła, bo pojawiają się tam wyjaśnienia poprzednich zagadek.

    A fiszki u siebie mam i nawet niedawno je przedstawiałam - bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, już mnie uprzedzano, ale może uda mi się trafić na poprzednie części w równie okazyjnej cenie :-)
      Fiszki są świetne! :-D

      Usuń
    2. Właśnie, właśnie - Lehane to mistrz spojlerów. A już "Mila..." to jest mistrzostwo u mistrza. Pamiętaj: najpierw "Gdzie jesteś Amando"!

      Skoro już się podpięłam... :P

      Fiszki mam z innego wydawnictwa: właśnie się z nich uczę i niedługo coś pewnie o tym naskrobię. Lubię ten sposób nauki. :)

      Ciekawa jestem tych kobiet, co to Europą zawładnęły. Może się czegoś nauczę. :P

      Usuń
    3. A, no i zapomniałam powiedzieć, że za Zeldę odpowiedzialności nie biorę. :P

      Usuń
    4. Będę pamiętać o Amandzie, już Archer mnie uprzedzała :-)
      Co do książki od Muzy - ha! Ty myślisz że w jakim celu ją wzięłam, co?
      Co do Zeldy - nie będę cię ścigać, jak mi się nie spodoba, bez obaw :-D

      Usuń
  3. Te ostatnie fiszki bym ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze znajdę coś dla siebie, właściwie wszystko bym zagarnęła, łącznie z fiszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znajdujesz u mnie jakieś inspiracje :-D

      Usuń
    2. Lubię do Ciebie zaglądać, bo 80% Twoich książek pokrywa się z tym, co najbardziej lubię... Chyba mamy podobny gust :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę głównie karteczek do nauki języka angielskiego! Muszę popracować nad moim poziomem znajomości, a niestety nie mam kiedy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pani Poe" też będę niebawem czytać :) miałam ją odłożyć na później, ale tak mnie intryguje, że chyba przesunę na sam początek kolejki. Najwyżej mnie z biblioteki wyrzucą za przetrzymywanie książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie "Kobiety, które zawładnęły Europą" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie się ten angielski śmieje, bo ostatnio bardzo polubiłam zgłębianie tego języka :) Jak się przydaje, to się go kocha :) Ciekawa jestem Twojej opinii - czy przydatny, czy nie za łatwy, itp. A jeśli chodzi o resztę - to tym razem wszystko genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no ty miałaś okazję zgłębiać język w optymalnych warunkach! A fiszki zapowiadają się całkiem fajnie :-D

      Usuń
  9. Zazdroszczę "Pani Poe":) Gdybym jeszcze Lehane'a nie miała, to bym się skręcała z zazdrości, że za taką cenę masz!:)
    Smakowitej lektury zyczę - zwłaszcza, że tak wiele w Twoim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne nabytki! "Kobiety, które zawładnęły Europą" oraz "Zatańcz ze mną ostatni walc" to moje typy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Mila księżycowego światła" za grosze?! Zdradź mi, proszę, ten sekret ;)
    Czekam na recenzję "Pani Poe". Jestem niezwykle ciekawa tej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano leżała sobie na księgarnianej wyprzedaży tak niepozornie, że gdyby nie Archer, nie zwróciłabym na nią uwagi :-D

      Usuń
    2. I taka okazja przeszłaby Ci koło nosa... Ale dobrze, że miałaś sokole oko obok siebie ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam książki autorstwa Jerzego Besali. To takie popularnonaukowe perełki na temat historii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I jeszcze Iwona Kienzler pisze w podobnym duchu, też lubię jej książki :-)

      Usuń
  13. "Milę księżycowego światła" czytałam już - dobra książka, ale nie tak dobra jak "Wyspa tajemnic".

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie krzywdzisz mnie takim zdjęciem;) Zeldę, "Słynne agentki", "Kobiety..." i "Panią Poe" chciałabym przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę dla siebie połowę :) Pani Poe, Polowanie... i Kochankę... najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego:) mnie w kwietniu tylko trzy książki przybyły, na maj planuję trzy, może cztery tytuły więc też bez szaleństw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś moim niedoścignionym ideałem jeśli chodzi o zdrowy rozsądek w książkowych zakupach...

      Usuń
  17. Żadnej z tych książek nie czytałam i żadnej tez nie mam w planach, także czekam na recenzje, może do którejś mnie zachęcisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przeczytałabym "Kobiety, które zawładnęły Europą" i "Słynne agentki. Kobiety w służbie wywiadów". ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stosik, połowę książek chętnie przygarnęłabym do siebie. Interesujące wydają się również karteczki do nauki języka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy jestem na recenzję "Angielskiego w karteczkach".

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo jestem ciekawa jaka jest ta ksiazka Dennisa Lehane. Bede wyptrywac recenzji z niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lehane'a to nieprędko przeczytam, najpierw muszę zdobyć poprzednią część...

      Usuń
  22. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, dlatego z ogromną chęcią zapoznam się z Twoimi opiniami - być może zainteresujesz mnie którąś z tych lektur. :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam angielski w fiszkach ;), a z Twojego stosiku najbardziej mnie kusi "Zatańcz ze mną ostatni walc". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz musisz koniecznie nadrobić zaległości w twórczości Lehane :) i cieszę się, że przyczyniłam się do zakupu książki

    OdpowiedzUsuń

Spam, reklamy, wulgaryzmy i wypowiedzi niezwiązane z tematem będą natychmiast usuwane.